VÝMENA a VRÁTENIE TOVARU

 VÝMENA TOVARU 

Každý tovar zakúpený na našom eshope je možné vymeniť.  Samozrejme nenosený a nepoužitý (aj prvé pranie sa počíta ako použitie - okrem toho naše výrobky nie je nutné pred prvým oblečením prať- sú totiž vyrobené v hygienických podmienkach, lokálne a neprecestovali pol sveta v lodnom kontaineri).


Výmena tovaru je možná do 30 dní od prevzatia tovaru.  Vianočná akcia : v čase sviatkov, všetky objednávky uskutočnené od 1. novembra do konca roka, je možné vymeniť do konca januára nasledujúceho roku.

K vrátenému tovaru na výmenu sa prikladá sprievodný list (vzor sa dá stiahnuť TU alebo z našich OP alebo stačí  ručne vypísať).  V sprievodnom liste treba uviesť číslo objednávky a tovar, ktorý požadujete na výmenu.  Zaslanie tovaru platí zákazník, zaslanie vymeneného tovaru platí naša firma. 

Poznámka : Pri výmene tovaru si môžete doobjednať ďaľšie produkty a neplatíte poštovné. Podmienkou  je doplatenie za novú objednávku aspoň 8 eur.  Pokiaľ je tovar na výmenu menšej hodnoty ako vrátený tovar, pripočíta sa k nemu  poštovné a rozdiel kúpnej sumy bude vrátený na účet kupujúceho. Číslo bankového účtu sa vypisuje v sprievodnom liste.

STIAHNUŤ : sprievodny list na výmenu tovaru.pdf


 VRÁTENIE TOVARU (bez udania dôvodu)

Vrátenie tovaru/ odstúpenie od zmluvy je do 14 dni od prevzatia tovaru.

Tovar pošlite spolu s formulárom na adresu firmy : NIKA INTIMA, s.r.o., Rázusova 5, Vranov nad Topľou 09301

Formulár na odstúpenie od zmluvy má obsahovať :

- meno a priezvisko

- adresu

- číslo objednávky

- číslo účtu (na vrátenie sumy)

STIAHNUŤ : formular vratenie tovaru odstupenie od zmluvy.pdf


REKLAMÁCIE

Reklamácie našich výrobkov sú zriedkavé. ale keby to bolo nevyhnutné, tak tu je postup.

Reklamovaný tovar pošlite spolu s reklamačným listom na adresu firmy: NIKA INTIMA, s.r.o., Rázusova 5, Vranov nad Topľou 09301 

STIAHNUŤ: reklamacny list.pdf

Tovar má záruku 24 mesiacov. Záruka je platná na všetko okrem bežného opotrebovania ako je definované v Občianskom zákonníku. 

Reklamácie sa riešia do 30 dní.  Spôsob riešenia reklamácie je v tomto poradí : oprava, výmena, zľava, vrátenie peňazí (pokiaľ preferujete ako riešenie zľavu na tovar, dajte nám vedieť vopred).

Urobíme všetko pre to, aby ste boli spokojní :)